• Home
  • Assortiment
    • Baby artikelen
      • Boxmobielen
      • Bijtringen
      • Friemelbeestjes
      • Maxicosihangers
      • Muziekdoosjes
      • Rammelaars
      • Speenknuffels
      • Wagenspanners
    • Cadeaubonnen
    • Geefbeestjes
    • Kerst
    • Knuffels
      • Knuffels 1
      • Knuffels 2
      • Knuffels - plat
    • Koffertjes
    • Lijstjes
    • Sinterklaas
    • Speelgoed
      • Beer Bir gaat logeren
      • Boerderij
      • Divers
      • Spelletjes
    • Woonaccessoires
  • Contact
  • More
    • More child

  Spelletjes

Ringwerpmuis Billie

€38,95

incl spelregels

Ballenspel Kangoeroe Kim

€39,95

incl spelregels

Ringwerpolifant Otis

€42,50

incl spelregels

Spelregels:

  • Per beurt mag je drie worpen doen.
  • Werp je de eerste ring om mijn staart heen? Dan heb je drie punten en mag je het kaasje met drie kaasgaten pakken.
  • Werp je de tweede ring om mijn staart heen? Dan heb je twee punten en mag je het kaasje met twee kaasgaten pakken.
  • Werp je de derde ring om mijn staart heen? Dan heb je één punt en mag je  het kaasje met één kaasgat pakken.
  • Noteer de punten en leg de kaasjes weer voor de muis. Iedere speler mag 5 keer drie ringen werpen.
  • Daarna is het spel voorbij en mogen de punten opgeteld worden.
  • De speler met de meeste punten heeft gewonnen.

Spelregels:

  • Leer de kleuren met Kangoeroe Kim!
  • Zet kangoeroe Kim op de grond en trek een lijn waarachter je moet gaan staan om te gooien.
  • Iedereen mag om de beurt een balletje gooien.
  • De jongste speler mag beginnen.
  • Komt het balletje in de buidelvan kangoeroe Kim, noteer dan in je notitieboekje de kleur van het balletje.
  • Degene die als eerste alle kleurtjes heeft verzameld, heeft het spelletje gewonnen!

Spelregels:

  • Zet mij op de grond en houdt de ringen bij de hand.
  • De jongste speler mag beginnen.
  • Per beurt mag je drie worpen doen.
  • Elke ring staat voor één punt. Per beurt kun je maximaal drie punten verdienen. Je krijgt een punt, zodra je de werpring om de slurf van Otis weet te werpen.
  • Noteer de punten in je notitieboekje. Iedere speler mag 5 keer drie ringen werpen.
  • Daarna is het spel voorbij en worden de punten opgeteld.
  • De speler met de meeste punten heeft gewonnen.
Naar boven